Wednesday, June 25, 2014

Jom buat duit dengan minyak wangi

Hari ini saya diperkenalkan dengan satu bisnes baru yang agak menarik bagi saya iaitu bisnes minyak wangi. Minyak wangi ni bukan sebarangan tetapi ada banyak kelebihan pada minyak wangi ni. Di sini, saya tak nak cerita pasal minyak wangi sebab yang menarik minat saya ialah side income yang boleh diperolehi dengan bisnes ini.


Dengan membayar RM 150.00 anda akan dapat 2 botol minyak wangi (1 x PheRomances (lelaki) dan 1 X PheRomiss (wanita). Di mana RM 100.00 anda perlu membayar kepada pihak ADMIN manakala RM 50.00 pula perlu dibayar terus kepada SPONSOR anda. Pihak admin akan membuat penghantaran produk ke alamat anda.

Saya dah buat kajian, harga pasaran untuk setiap PheRomances / PheRimiss adalah RM 80.00 sebotol. Bermakna kalau di pasaran anda perlu membayar RM 160.00 untuk mendapatkan 2 botol minyak wangi tersebut TANPA anda boleh mendaftar program membuat duit tambahan.

Oleh itu, saya amat menggalakkan kepada anda yang ingin membuat duit lebih ikut je program ini. Anda tak rugi satu sen pun. Produk anda dapat dengan harga yang murah dan dapat income tambahan pula. Menariknya pasal program ini ialah anda akan dibayar RM 50.00 terus oleh pembeli setiap kali ada orang yang beli melalui link website anda. Bayangkan kalau sehari ada 10 orang yang membeli untuk tempoh 30 hari maka pendapatan pasif anda adalah seperti berikut :

     30 hari X 10 pembeli X RM 50.00 = RM 15,000.00

Perh.. banyakkan. Sapa yang nak bagi duit mcm ni? Kalau berminat nak buat duit lebih ini lah alternatifnya. Jangan peningkan kepala, register dulu dan fahami setiap maklumat yang dinyatakan dalam website. Kalau berminat boleh beli dan buat side income dengan program ini. Kalau tak berminat boleh abaikan dan boleh beli di pasaran dengan harga RM160.00. Fikir-fikirkan lah.

Untuk keterangan lanjut, klik DI SINI

http://www.pheromances.com/?id=aminrotu


Selamat berjaya.


1 comment:

  1. salam perkenalan... Encik Mdh Amin.

    sekiranya encik ada masa lapang boleh kunjungi blog saya... dan berkongsi idea dan bertukar-tukar pendapat... sesama kita...

    Terima kasih.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...