Thursday, January 6, 2011

Kursus Asas Fotografi


Sedang saya berforum terjumpa pula iklan Kursus Asas Fotografi. Pendapat saya, kursus ini sesuai untuk rakan-rakan yang ingin membuat side income sebab pasarannya agak luas. Saya rasa harga kursus yang ditawarkan  juga agak murah (RM200/2hari). Ada seorang rakan saya buat bisnes ini secara sambilan dan memberitahu keuntungan bisnes ini agak lumayan.  Katanya, apa-apa pun kemahiran dan ilmu sangat penting supaya pelanggan yakin dengan keupayaan kita. Rakan-rakan yang berminat untuk hadiri kursus ini, sila layari laman web tersebut <disini>. Oh ye, saya tiada kena mengena dengan pemilik blog tersebut tetapi sekadar berkongsi maklumat bisnes yang saya jumpa (blog ini adalah medium untuk berkongsi maklumat peluang perniagaan).

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...